حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

طریقه ارسال کالا در اینرژی

اینرژی در شهر تهران کالاهای مشتریان را از طریق پست اکسپرس اینرژی یا تیپاکس با قیمتی نازل ارسال خواهد کرد. سفارش مشتریان خارج از تهران از طریق پست تیپاکس انجام خواهد شد.

زمان ارسال کالا بسته به نوع محصول متفاوت خواهد بود. اگر کالا باید تولید شود زمان ارسال کالا برای مشتری بعد از تولید آن محصول خواهد بود که متعاقبا به مشتری اعلام می شود. بعد از تولید محصول و یا در صورتی که کالا آماده ارسال باشد، طی 1 تا 2 روز کاری در شهر تهران و 2 تا 5 روز کاری در خارج از تهران محصول برای مشتری ارسال می گردد.

محصولاتی که با پست اکسپرس اینرژی ارسال می شوند طی 24 ساعت کاری تحویل مشتری خواهند شد.

به مشتریان گرامی توصیه می شود در صورتی که قصد خرید کالاهای متنوعی را دارید به طوریکه که ممکن است بعضی از کالاهای مورد نظرشان باید تولید شود و زمان ارسال آنها بیشتر از سایر محصولات هست، بهتر است سفارش خود را در 2 سبد خرید جداگانه ثبت کنید تا کالاهای آماده زودتر برایتان ارسال شوند.

نحوه تحویل گرفتن کالا :

لازم است هنگام دریافت کالا از مامورین تحویل کالا اینرژی یا پست، کارت شناسایی معتبر متعلق به صاحب پروفایل ارائه شود. در غیر این صورت امکان تحویل کالا وجود نخواهد داشت.

کالای ارسالی درب محل آدرس مذکور به مشتری تحویل داده خواهد شد و امکان ورود مامورین به ساختمان وجود نخواهد داشت.

در صورتی که کالای تحویلی دیسپنسر یا تلبمه یا محصولات سنگین باشد، لازم است مشتری قبل از رسیدن کالا جرثقیل، لیفت تراک یا چرخ متحرک برای حمل کالای خود را در محل آماده کرده باشد.

لازم است در هنگام تحویل کالا، مشتری اقلام سفارش داده شده را با اقلام دریافتی از لحاظ تعداد و نوع محصول چک کند و از سلامت فیزیکی محصول اطمینان پیدا کند و در صورت هرگونه نقص فیزیکی از تحویل محصول خودداری کند.

موارد قابل توجه در تحویل کالا :

کالاهایی که نیاز به نصب توسط نصاب فنی هست، باید توسط یک نصاب یا کارشناس فنی اینرژی نصب گردد و مشتری باید از نصب کالا توسط افراد متفرقه خوددرای کند. در صورت نصب محصول توسط افراد غیر متخصص، کالا از گارانتی خارج خواهد شد. از این رو لازم است مشتری با شرکت برای هماهنگی و ارسال نصاب فنی تماس حاصل نماید.

اشتراک گذاری :
محصولات
مقالات