حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی اینرژی

ورود کاربران به وب‏‌سایت اینرژی هنگام استفاده و انجام هرگونه فعالیت یا خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات اینرژی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اینرژی از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اینرژی مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اینرژی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر احتمالی در آینده است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اینرژی اقدام میکند. همچنین از آنجا که اینرژی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط اینرژی از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با اینرژی همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت اینرژی عرضه کرده و به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط اینرژی بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان و یا تامین کنندگان محصول و کالا است. فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، در تهران حداقل 1 روز کاری بعد و در شهرستان‌ها حداقل 2 روز کاری بعد از نهایی شدن سفارش (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت)، ارسال خواهند شد. در خصوص کالاهایی از پیش تولید شده نیستند و به ازای هر سفارش تولید می شوند، زمان تحویل کالا بعد از نهایی شدن سفارش به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که بعد از خرید کالای فروشندگان، شروع پردازش سفارش حداکثر 1 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در اینرژی است.

منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار اینرژی توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.

در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و اینرژی تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف ۲۴ ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از ۲۴ ساعت، اقلام در انتظار تامین سفارش شما بصورت سیستمی لغو خواهد شد.

در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و اینرژی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

در صورتی‌که اینرژی تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان تخفیف از قیمت کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این تخفیف ها تا زمان بیان شده معتبر و قابل اجرا خواهد بود.

در صورت بروز هرگونه عدم مطابقت کالای ارسالی توسط فروشندگان، نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه اینرژی است و فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.

به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.

خدمات پس ‌از‌ فروش اینرژی تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکد محصول روی کالا نصب شده است، جدا نشده و محصول استفاده نشده باشد.

ارتباطات الکترونیکی

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات اینرژی استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به اینرژی ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اینرژی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اینرژی برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اینرژی را به اطلاع سازمان رسانه یا در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که اینرژی از مبادی رسمی و مطمئن با سرشماره‌‌های مشخص برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه اینرژی را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان اینرژی، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام اینرژی است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@inergy.ir اطلاع دهید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

اینرژی خود را مکلف به حفظ اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، می داند و به حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان تاکید خواهد داشت. اینرژی متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران و فروشندگان دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

همه مطالب موجو در سایت و خدمات اینرژی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط اینرژی جزئی از اموال اینرژی محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار اینرژی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای اینرژی محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط اینرژی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار اینرژی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت اینرژی و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای اینرژی محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات اینرژی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. اینرژی محصولاتی مناسب استفاده افراد بالای 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.inergy.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال پیام از طریق آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت اینرژی هیچگونه سایت اینترنتی به جز آدرس بالا ندارد و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger  و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. در صورت ایجاد روش های ارتباطی جدید، این موضوع از طریق مبادی رسمی اینرژی به اطلاع خواهد رسید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. اینرژی به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اینرژی به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اینرژی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اینرژی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اینرژی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

اینرژی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای اینرژی محفوظ است.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت اینرژی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای اینرژی محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اینرژی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

از آنجا که اینرژی یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط اینرژی بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به مشتری عودت داده خواهد شد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون فروشگاه، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی اینرژی، سفارش درب اصلی شرکت یا جایگاه بنزین (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

هزینه ارسال کالا متناسب با کالای سفارش داده شده، بعد از ثبت سفارش پردازش شده و به مشتری اعلام می گردد. هزینه ارسال کالا در تهران و سایر شهرستان ها بر عهده مشتری خواهد بود. در صورت لزوم ارسال کالا از طریق باربری باید هزینه ارسال قبل از ارسال کالا پرداخت گردد و شناسه پرداخت به اینرژی اطلاع داده شود.

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که اینرژی هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

شرایط خریداری دیسپنسر، مینی دیسپنسر، تلمبه و ترولی بنزین و گازوئیل (کالاهای تولیدی)

در صورت ثبت سفارش دیسپنسر یا تلمبه توسط مشتری، ابتدا کارشناسان اینرژی طی یک تماس تلفنی اطلاعات فنی لازم را از شما دریافت خواهند کرد. در صورت لزوم به بازدید حضوری کارشناسان از محل نصب و اطلاع از شرایط فنی موجود، یک قرار حضوری برای بازدید کارشناسان فنی با مشتری هماهنگ خواهد شد.

با ثبت نهایی سفارش، در صورت وجود موجودی، زمان ارسال کالا به مشتری اطلاع داده خواهد شد. در شرایطی که لازم باشد کالای سفارش داده شده متناسب با سفارش مشتری تولید شود، زمان اعلامی تولید کننده کالا به مشتری اطلاع داده خواهد شد.

نحوه پرداخت دیسپنسر یا تلمبه متعاقبا اطلاع داده می شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل

اینرژی همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و اینرژی تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اینرژی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اینرژی ارسال شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در اینرژی، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. اینرژی در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی اینرژی درباره‌ی محتویات نظر نیست..

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
    2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  2. 3. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
  3. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  4. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  5. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  6. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کنند.
  7. در بخش نظرات سایت برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  8. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  9. در بخش نظرات مطلبی درباره قیمت محصولات بالا یا پایین بودن نرخ ها مطلبی به اشتراک نگذارید.
  10. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  11. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  12. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به ‌هیچ ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  13. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  14. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:

– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.

– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و به‌هیچ‌وجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.

– از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.

– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.

– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان اینرژی تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.

برای ارسال سایر درخواست‌ها یا پیشنهادها، انتقاد یا شکایت های خود نیز از فرم صفحه “تماس با ما” استفاده کنید یا به ایمیل آدرس info@inergy.ir ایمیل ارسال کنید.

محتوا

اینرژی نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است اینرژی تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

وب ‏‌سایت اینرژی هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌ها یا محصولات ناموجود نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت اینرژی تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سایت اینرژی ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت اینرژی شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت اینرژی تعلق دارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در اینرژی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در اینرژی قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. اینرژی تمام تلاش خود را میکند تا محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده برساند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، اینرژی نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، اینرژی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت‌انگیز

طرح تشویقی شگفت‌انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت‌انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت‌انگیز باشد، قیمت شگفت‌انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی است، اینرژی تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.

نمایندگی

اینرژی در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی اینرژی اطلاع دهید. در حال حاضر اینرژی در شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحویل سفارش را از طریق مراکز توزیع و پخش خود انجام می‌دهد و برای خرید تنها باید به وب سایت اینرژی مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اینرژی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

حریم خصوصی

اینرژی در راستای افزایش بهره‌ وری و رضایتمندی مشتریان گرامی تمام طلاعات کسب شده از کاربران را جمع آوری خواهد کرد و این اطلاعات در طبقه اطلاعات محرمانه شرکت قرار خواهد داشت و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی غیر ذیصلاح امکان دسترسی به این اطلاعات را نخواهد داشت. تنها با دستور مراجع قانونی و قضایی این شرکت اطلاعات کاربران خود را در اختیار آن سازمان خواهد گذاشت. این اطلاعات به چند دسته تقسیم می‌شوند:

موقیعت مکانی کاربران:

کاربران برای استفاده از خدمات اینرژی و ثبت سفارش موقعیت مکانی (آدرس دقیق، کد پستی)، زمان خدمات، بازه زمانی ارائه خدمات، موقعیت خودروهای یونیپ در سامانه ثبت می شود.

اطلاعات در هنگام ایجاد کاربری:

کاربران برای استفاده از سامانه اینرژی باید اطلاعات شخصی خود همچون: نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره همراه و ثابت، آدرس و آدرس الکترونیک خود را وارد نمایند. اطلاعات شخصی برای مشخص بودن کاربری صاحب حساب دریافت می گردد. بدیهی است در صورت تغییر اطلاعات فردی صاحب حساب، کاربر موظف است اطلاعات خود را در سامانه بروز رسانی کند.

تراکنش های مالی کاربران در سامانه:

کاربران اینرژی برای پرداخت هزینه خدمات دریافت کرده به یکی از شیوه‌های الکترونیکی، حساب کاربری به صفحه پرداخت بانک انتقال داده خواهند شد و شرکت به هیچ اطلاعات شخصی کارت مشتریان دسترسی نخواهد داشت. تنها در سامانه نرم افزاری شماره سفارش، شماره پرداخت و کد پیگیری ثبت خواهد شد.

اطلاعات ناشی از کارکرد کاربران با سامانه:

شرکت اطلاعات ناشی از نحوه استفاده از خدمات کاربران اوپراتور و مشتری در سامانه اینرژی (سایت) را جهت بهبود خدمات و افزایش میزان رضایتمندی کاربران ثبت می کند.

علت ذخیره اطلاعات فوق:

  1. ارتباط بهتر با مشتریان برای ارائه خدمات و پشتیبانی کامل
  2. افزایش کیفیت خدمات از طریق دریافت نظرات کاربران
  3. پوشش بهتر خدمات برای تمام طیف های گسترده با نیازهای متنوع
  4. برنامه ریزی برای بهینه سازی طرح های آینده در حوزه فروش و مارکتینگ
  5. ارائه پیشنهادات ویژه به کاربران به منظور مشاوره و ارائه پیشنهاد برای خرید بسته مناسب با عملکرد
  6. نگهداری ایمن و استفاده قانونی از اطلاعات

شرکت متعهد می گردد از تمام اطلاعات دریافتی از کاربران اوپراتور و مشتری در لایه های امنیتی پیشرفته حفاظت کند و هیچ شخص حقیقی و حقوقی امکان دسترسی و استفاده از این اطلاعات را نخواهد داشت. در صورت صدور دستور کتبی قضایی برای دریافت اطلاعات شرکت موظف به همکاری خواهد بود. در صورت سوء استفاده هر شخص حقیقی و حقوقی از این اطلاعات شرکت حق قانونی دارد تا بر علیه ایشان در مراجع قانونی طرح دعوی کرده و خسارت های محتمل را جبران نماید.

رویه ثبت سفارش در اینرژی

  1. ایتدا وارد پروفایل خود شوید.
  2. اگر تاکنون در اینرژی ثبت نام نکردید ابتدا در قسمت ثبت نام مشخصات خود را وارد نموده تا به عنوان یک کاربر حقیقی/حقوقی شناخته شوید.
  3. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
  4. اطلاعات کالای مورد نظر خود را به دقت مطالعه کنید.
  5. بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید.
  6. در صورت تمایل می توانید تعداد کالای مورد نیاز خود را تغییر دهید.
  7. برای اطمینان از مجموع قیمت محصولات انتخابی از دکمه بروز رسانی سبد خرید استفاده کنید.
  8. آدرس خود را انتخاب کنید یا در صورت تمایل به تغییر آدرس می توانید آدرس جدید وارد کنید.
  9. برای تکمیل فرایند خرید شیوه ارسال و بازه زمانی خود را (در صورت فعال بودن) انتخاب کنید.
  10. هزینه ارسال متناسب با میزان وزن محصول و آدرس مشتری محاسبه خواهد شد و به فاکتور اضافه می گردد.
  11. در مرحله آخر شما می توانید شیوه پرداخت را به یکی از شیوه های در محل، درگاه بانکی یا حساب بانکی انتخاب کنید.
  12. بعد از اینکه سفارش با موفقیت ثبت شد، سیستم برای شما یک کد پیگیری ارسال میکند.
  13. بعد از ثبت سفارش و در صورت نیاز، کارشناسان اینرژی با شما تماس خواهند گرفت.

رویه ارسال کالا در اینرژی

اینرژی در شهر تهران کالاهای مشتریان را از طریق پست اکسپرس اینرژی یا تیپاکس با قیمتی نازل ارسال خواهد کرد. سفارش مشتریان خارج از تهران از طریق پست تیپاکس انجام خواهد شد.

زمان ارسال کالا بسته به نوع محصول متفاوت خواهد بود. اگر کالا باید تولید شود زمان ارسال کالا برای مشتری بعد از تولید آن محصول خواهد بود که متعاقبا به مشتری اعلام می شود. بعد از تولید محصول و یا در صورتی که کالا آماده ارسال باشد، طی 1 تا 2 روز کاری در شهر تهران و 2 تا 5 روز کاری در خارج از تهران محصول برای مشتری ارسال می گردد.

محصولاتی که با پست اکسپرس اینرژی ارسال می شوند طی 24 ساعت کاری تحویل مشتری خواهند شد.

به مشتریان گرامی توصیه می شود در صورتی که قصد خرید کالاهای متنوعی را دارید به طوریکه که ممکن است بعضی از کالاهای مورد نظرشان باید تولید شود و زمان ارسال آنها بیشتر از سایر محصولات هست، بهتر است سفارش خود را در 2 سبد خرید جداگانه ثبت کنید تا کالاهای آماده زودتر برایتان ارسال شوند.

نحوه تحویل گرفتن سفارش:

لازم است هنگام دریافت کالا از مامورین تحویل کالا اینرژی یا پست، کارت شناسایی معتبر متعلق به صاحب پروفایل ارائه شود. در غیر این صورت امکان تحویل کالا وجود نخواهد داشت.

کالای ارسالی درب محل آدرس مذکور به مشتری تحویل داده خواهد شد و امکان ورود مامورین به ساختمان وجود نخواهد داشت.

در صورتی که کالای تحویلی دیسپنسر یا تلبمه یا محصولات سنگین باشد، لازم است مشتری قبل از رسیدن کالا جرثقیل، لیفت تراک یا چرخ متحرک برای حمل کالای خود را در محل آماده کرده باشد.

لازم است در هنگام تحویل کالا، مشتری اقلام سفارش داده شده را با اقلام دریافتی از لحاظ تعداد و نوع محصول چک کند و از سلامت فیزیکی محصول اطمینان پیدا کند و در صورت هرگونه نقص فیزیکی از تحویل محصول خودداری کند.

موارد قابل توجه در تحویل کالا:

کالاهایی که نیاز به نصب توسط نصاب فنی هست، باید توسط یک نصاب یا کارشناس فنی اینرژی نصب گردد و مشتری باید از نصب کالا توسط افراد متفرقه خوددرای کند. در صورت نصب محصول توسط افراد غیر متخصص، کالا از گارانتی خارج خواهد شد. از این رو لازم است مشتری با شرکت اینرژی برای هماهنگی و ارسال نصاب فنی شرکت تماس حاصل نماید.

شرایط بازگرداندن کالا در اینرژی

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های اینرژی بوده است و اینرژی در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

کالاهای اینرژی که لزوما باید توسط نصاب شرکت مربوطه نصب و راه‌اندازی شوند از جمله (دیسپنسر، تلمبه، تابلوهای برق، پمپ های غریق، کیت ها و بردهای الکترونیکی و …) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. در صورت نصب این محصولات توسط نیروهای غیر مجاز، کالا از گارانتی بازگشت کالا خارج خواهد شد.

کالاهای اینرژی به غیر از کالاهایی که به سفارش مشتری تولید می شوند، ضمانت بازگشت تا 4 روز را خواهند داشت. کالاهایی که بسته بندی آن آسیب دیده باشد یا خود کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت بازگشت کالا خارج می شود. برای کالاهایی که نیاز به مهلت تست دارند اینرژی زمان تست برای آنها در نظر خواهد گرفت.

اقلامی که به عنوان هدیه به همراه کالای سفارشی مشتریان برای آنها ارسال می گردد، شامل مهلت 4 روزه زمان تست یا مرجوعی کالا اینرژی نخواهند شد.

شرایط بازگرداندن کالا

– اگر کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد لازم است حداکثر تا 4 روز پس از دریافت محصول به اینرژی اطلاع داده شود.

– تنها در صورتی گارانتی محصول پذیرفته می شود که کالا در کارتن و جعبه اصلی خود بازگردانده شود و کارتن یا جعبه اصلی کالا مخدوش و یا صدمه ندیده باشد. در صورت صدمه دیدن جعبه کالا، امکان مرجوعی کالا ممکن نخواهد بود.

– برچسب زدن، نوشتن یا پاره شدن جعبه کالا، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.

– ضمانت بازگشت کالا تا 4 روز شامل صدمات فنی و ظاهری که ناشی از استفاده نادرست کالا توسط کاربر شود، نمی شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

وجود مغایرت کالا

– در صورت وجود مغایرت کالا تحویل گرفته شده با سفارش ثبت شده یا مغایرت با مشخصات موجود در سایت، موضوع را ظرف 72 ساعت بعد از دریافت کالا به اینرژی اطلاع دهید.

– در صورت وجود مغایرت کالا تحویلی با سفارش ثبت شده لازم است کالا استفاده نشده باشد تا امکان بازگرداندن کالا وجود داشته باشد. در صورت استفاده از کالا تحویل گرفته شده امکان بازگرداندن به دلیل وجود مغایرت ممکن نخواهد بود.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

– بازگرداندن کالا صرفا در صورت سالم بودن جعبه محصول و هولوگرام و لیبل درج شده بر روی محصول امکان پذیر خواهد بود. لذا در صورت آسیب دیدن جعبه، هولوگرام و بارکد کالا، اینرژی مسئولیتی در قبال بازگرداندن کالا نخواهد داشت.

– امکان لغو سفارش برای کالاهایی که متناسب با سفارش مشتری تولید می شوند و پیش پرداخت یا کل مبلغ کالا دریافت شده است وجود نخواهد داشت. برای سایر کالاها صرفا تا قبل از ارسال کالا امکان لغو سفارش ممکن خواهد بود.

– هرگونه تقاضایی مبنی بر اشکال یا نقص کالا در صورت تایید فنی کارشناسان اینرژی برگشت پذیر خواهد بود.

شرایط گارانتی

– به منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه ضمانت‌نامه الزامی می‌باشد و ضمانت‌نامه بدون تاریخ خرید یا مدت اعتبار، مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.

– صرفا دستگاه ها و کالاهای اصلی دارای گارانتی ضمانت کیفیت کالا هستند که این ضمانت نامه ها صرفا از طریق تولید کنندگان دستگاه ها صادر خواهد شد و کالاهای غیر اصل یا مشابه اصلی دارای گارنتی ضمانت کیفیت کالا نمی باشند. از این رو لازم است مشتریان در هنگام خرید کالا در توضیحات محصولات از شرایط تولید کننده محصول و ضمانت کالا آگاهی لازم را پیدا کنند.

– کالاها در صورت دارا بودن خدمات پس از فروش در فاکتور محصول درج خواهد شد. محصول دارای خدمات پس از فروش در سر رسید دوره خود خدمات فنی لازم، تعمیر احتمالی و تنطیمات مجدد توسط نیروهای فنی شرکت تولید کننده انجام خواهد شد.

– ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گرد و غبار، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین حمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری تجهیزات واسط متفرقه، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نخواهد بود.

– هرگونه صدمه به کالا در حین انتقال و حمل به نمایندگی برای استفاده از گارانتی حتی اگر کالا قبل از ارسال به لحاظ ظاهری سالم باشد، محصول را از گارانتی خارج خواهد کرد.

– هرگونه آسیب ناشی از نصب ناصحیح کالا یا نصب توسط افراد غیر مجاز و غیر فنی و یا استفاده ناصحیح کالا بر خلاف مندرجات کاتالوگ صرفا بر عهده مشتری خواهد بود و کالا از ضمانت بازگشت و گارانتی خارج خواهد کرد.

– نصب، تعمیر، برنامه ریزی مجدد یا هر گونه تغییری در محصول تحویلی صرفا باید از طریق خدمات اینرژی صورت پذیرد. در غیر این صورت کالا از گارانتی یا ضمانت برگشت خارج خواهد شد.

– هرگونه کالایی که طرح یا کپی محصولات اوریجینال هستند با نشان مخصوص بر روی تصاویر نشان داده می شوند.

– اینرژی تمام تلاش خود را می کند تا به ارائه اطلاعات دقیق و کامل محصولات برای خرید مطمئن و راحت مشتریان از محصولات و کالاهای حوزه سوخت و انرژی کشور بپردازد. از این رو سیاست شفاف سازی کیفیت، مشخصات و قیمت محصولات در سر لوحه اینرژی برای ایجاد مکانی امن برای تولید کنندگان و تامین کنندگان معتبر برای ارائه محصولات خود و محلی ایمن و شفاف برای مشتریان به منظور خرید خود و حذف واسطه ها خواهد بود.

شرایط ابطال ضمانت‌نامه اینرژی

– هرگونه استفاده، نگهداری و کارکرد نا صحیح و تغییر شکل ظاهری کالا

– هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز

– خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت

– مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال

– هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

– نصب هر گونه برنامه تأیید نشده توسط شرکت

هزینه ارسال کالای مرجوعی

– اگر علت بازگرداندن کالا ایراد فنی و اهری باشد و به تایید کارشنایان فنی اینرژی برسد، هزینه برعهده اینرژی خواهد بود.

– در صورت تایید نشدن ایراد فنی هزینه بر عهده مشتری خواهد بود.

سوالات متداول

نحوه پرداخت مبلغ سفارش به چه صورت خواهد بود؟

  1. پرداخت در محل

مشتریان می توانند مبلغ سفارش خود را به صورت در محل پرداخت نمایند، البته برای بعضی از اقلام که قیمت سفارش ها بالا است یا به ازای ثبت سفارش باید محصول تولید شود، مبلغ سفارش باید به صورت پیش پرداخت واریز گردد تا سفارش پردازش و آماده ارسال گردد.

  1. پرداخت اینترنتی

مشتریان می توانند مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت موجود در سایت پرداخت نمایند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می گردد و به صورت خودکار سفارش وارد مرحله پردازش و آماده سازی می شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را وارد نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی لازم است شماره کارت 16 رقمی، رمز دوم کارت، کد 3 یا 4 رقمی CVV2 و تاریخ انقضاء کارت را به همراه داشته باشید.

  1. پرداخت از طریق شماره حساب بانکی

مشتریان می توانند از طریق شماره حساب اینرژی مبلغ سفارش خود را از طریق شعب مختلف پرداخت نموده و قبض را به همراه شماره پیگیری پرداخت برای اینرژی ارسال کنین تا پردازش سفارش انجام شود.

اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری؟

لازم است مشتری شماره کارت بانکی مربوط به صاحب حساب کاربری را برای کارشناسان اینرژی ارسال کند.

چنانچه مبلغ پرداختی برای مبلغ سفارش از شماره کارت دیگری به غیر از شماره کارت داده شده برای عودت وجه انجام شده باشد، اینرژی در صورت مشاهده مبلغ را به حساب مبدا واریز خواهد کرد.

چگونه درخواست مرجوعی کالا را باید ثبت کنیم؟

کاربران می توانند از طریق تماس با کارشناسان اینرژی درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنند. بعد از بررسی درخواست کالا توسط کارشناسان با کاربران تماس گرفته شده و شرایط مرجوعی و علت آن بررسی و اقدامات مقتضی در نظر گرفته می شود.

به چه طریقی میتوان سفارش خود را لغو کنیم؟

چرا سفارشات ما دو مرسوله شده است؟

در صورتی که کالاهای انتخابی شما در یک سبد خرید دارای وزن و ابعاد متفاوت باشند، ممکن است سفارش با دو مرسوله ارسال شود.

شرایط بازگرداندن کالا چگونه است؟

اینرژی در راستای جلب رضایت مشتریان خود خدمات بازگرداندن کالا ظرف مدت 72 ساعت به دلیل وجود نواقص فنی و یا وجود مغایرت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

بازگرداندن کالا در شرایطی اتفاق خواهد افتاد که کالا دارای ایراد فنی و مغایرت با سفارش ثبت شده باشد. در صورت وجود مغایرت موضوع باید ظرف مدت 72 ساعت به اینرژی اطلاع داده شود. در صورت وجود ایراد فنی کالا، نقص فنی باید به تایید کارشناسان فنی اینرژی برسد.

محصولات اینرژی به لحاظ ظاهری و فیزیکی دارای ضمانت سلامت کالا هستند و کالای ارسالی بدون هیچ نقص فیزیکی و ظاهری ارسال می شود. لذا مشتریان باید در هنگام تحویل کالا، محصول سفارش داده شده را از لحاظ فیزیکی بررسی کنند.

چگونه میتوان اصالت کالاها را تشخیص داد؟

اینرژی برای مشتریان خود شرایط خرید محصولات با آگاهی بالا نسبت به اصالت آنها را فراهم کرده است. بدین منظور از تگ هایی در کنار برند محصولات برای نشان دادن میزان اصالت آنها استفاده شده است. محصولات در فروشگاه اینرژی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. اصلی یا اورجینال (Original) که این محصولات از برندهای اصلی سازندگان کالا در فروشگاه آماده ارائه به مشتریان است.
  2. کپی با کیفیت بالا (High Copy) این محصولات به واسطه قیمت بسیار بالا محصولات اورجینال و عدم رقبت مشتریان برای خرید آنها، تولید کنندگانی این محصولات را با کیفیت بسیار بالا و مشابه محصول اصلی تولید می کنند.
  3. کپی (Copy) عموما محصولاتی هستند که قیمت محصول اورجینال آن بالا بوده و یا امکان تامین آن کالا در حال حاضر در ایران فراهم نیست. از این رو این محصولات مشابه نمونه اورجینال آن اما با کیفیتی پایین تر توسط تولید کنندگان تولید شده است.

لذا مشتریان گرامی در هنگام خرید کالا باید دقت لازم را در مشخصات محصول برای آگاهی از میزان اصالت کالا داشته باشند.

چه کالاهایی لازم است توسط کارشناسان فنی مجاز نصب گردد؟

بعضی از محصولات اینرژی برای اطمینان از صحت نصب و انجام مراحل دقیق فنی و کالیبراسیون های لازم به منظور عملکرد صحیح دستگاه لازم است توسط کارشناسان فنی اینرژی یا نیروهای فنی مجاز نصب گردند. بعضی از این اقلام از جمله (دیسپنسر، تلمبه، پمپ غریق، تانک مانیتورینگ و سایر تجهیزاتی که حتما برای نصب آن لازم به تجربه فنی است) هستند.

در صورت نصب این کالاها توسط نیروهای تجربی و یا غیر فنی و بروز هرگونه مشکلی، کالا خریداری شده از گارانتی خارج خواهد شد. از این رو به مشتریان توصیه می شود بعد از خرید این گونه کالاها، نصب آنها توسط کارشناسان اینرژی یا کارشناسان مجاز انجام شود.

اشتراک گذاری :
محصولات
مقالات