حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

پمپ هیدرولیک PIUSI کم‌ جا و پر کاربرد

 

پمپ هیدرولیک PIUSI یکی از محصولات این برند­ فعال در حوزه تجهیزات سوخت و پمپ­‌های بنزین است. برند PIUSI که فعالیت خود را از سال 1953 میلادی در ایتالیا آغاز کرده است که بازده­ی گسترده‌­ای از محصولات را تولید می­‌کند. از معروف ترین محصولات آن می­‌توان به پمپ، لیتر شمار، نازل، دیسپنسر، شلنگ و کیت‌­های کامل کننده محصولات اشاره کرد.

محصولات PIUSI کاربردهای مختلفی از قبیل نظارت و انتقال سوخت در شرکتهای حمل و نقل ، سوخت گیری در وسایل نقلیه کشاورزی ، انتقال سوخت در ساخت و ساز و معدن برای خودروهای کارهای سنگین دارد. این محصولات طوری طراحی شده استفاده از آن­ها ساده بوده و کاربرد­های زیادی دارند و نصب و نگهداری آسانی نیز دارند.

شما می توانید در مقاله ” معرفی انواع پمپ هیدرولیکی ” با این سری از پمپ ها بیشتر آشنا شوید.

پمپ هیدرولیک PIUSI : پمپ هیدرولیک CARRY 3000

پمپ هیدرولیک PIUSI CARRY 3000
پمپ هیدرولیک PIUSI CARRY 3000

پمپ‌­های کوچک و قابل حمل دسته‌­ای از پمپ‌­ها هستند که برای وظایف خاصی به کار گرفته می­‌شوند. این پمپ‌­ها قدرت بالایی ندارند و اکثرا با منبع DC کار می­‌کنند اما وزن کمی دارند و به راحتی قابل حمل هستند. پس اگر پمپی نیاز دارید که که ثابت نباشد و بتوانید آن­ را جابجا کنید و البته از آن به صورت مداوم استفاده نمی­‌کنید و مدت زیادی تحت بار قرار نمی­‌گیرد، این سری پمپ­‌ها می­تواند پاسخ­گوی نیاز شما باشد. شرکت PIUSI مدل­های مختلفی از پمپ­‌های قابل حمل را روانه بازار کرده از جمله آن­ها می­توان به پمپ CARRY 3000 و CARRY PANTHER اشاره کرد.

مدل CARRY 3000
ابعاد (میلیمتر) 179*125*145
وزن (کیلوگرم) 4
دبی (لیتر بر دقیقه) 30 – 50
هد (متر) بیش از 4
قدرت موتور 12 ، 24 ولت – 300 وات

این پمپ­‌های کم وزن و کوچک در مدل­‌های مختلفی ارائه می­شوند. پمپ CARRY 3000 در دومدل 12 و 24 ولتی خطی و غیر خطی ارائه شده است، در مدل خطی ورودی و خروجی پمپ در جهت کنار و در مدل غیر خطی مانند بسیاری از پمپ ها در جهت بالا قرار دارند. این پمپ DC با گازوئیل سازگار است و طول عمر بالا و کیفیت بالایی دارد و با دستگیره مقاومی که روی آن نصب شده به راحتی حمل می­شود.

این مدل با اندازه کوچکی که دارد، دبی بالایی دارد و می­تواند دبی بیش از 50 لیتر در دقیقه را تامین کند. اجزای تشکیل دهنده این پمپ ایتالیایی نیز از کیفیت بالایی برخوردارند، بدنه چدنی، روتور از جنس فولاد مصنوعی، پره‌­ها رزین استیل، آب بندی  NBR و شفت استیل است. بنابراین شما می­‌توانید با استفاده از این پمپ و یک نازل و شلنگ و یک منبع DC یک دیسپنسر کوچک تهیه کنید و با توجه به قابل حمل بودن آن به راحتی از هر مخزن سوختی استفاده کنید.

پمپ هیدرولیک PIUSI : پمپ هیدرولیک EX75

پمپ هیدرولیک PIUSI EX 75
پمپ هیدرولیک PIUSI EX 75

مدل دیگری از سری پمپ‌­ های PIUSI پمپ EX75 با کاربردی عمومی است. این پمپ برای انتقال محصولات اشتعال پذیر از جمله نفت، نفت سفید و گازوئیل طراحی شده است و با استاندارد ATEX سازگاری کامل دارد و برای کار در محیط با ریسک انفجار بالا ایمن است. این مدل با منبع DC کار می­‌کند و تا 75 لیتر بر دقیقه دبی خروجی دارد. طراحی جمع و جور و مقاوم آن باعث شده بتوان این پمپ را در فضا­های کوچک نیز به کار گرفت. پمپ EX75 از یک فیلتر درام بهره می­‌برد و محافظ گرمایی نیز دارد. مانند پمپ‌­های دیگر شرکت PIUSI بدنه چدنی، روتور از جنس فولاد مصنوعی، پره­‌ها PPS و شفت استیل است که همه‌­گی از بروزترین و با کیفیت ترین متریال‌­ها است.

مدل EX 75
ابعاد (میلیمتر) 181*141*252
وزن (کیلوگرم) 8
دبی (لیتر بر دقیقه) 75
هد (متر) 2 تا 4
قدرت 12 ولت – 300 وات DC

برای عملکرد بهتر این پمپ باید توجه داشت فاصله‌­ی مخزن تا پمپ بیشتر از 6 متر نباشد و همچنین حداکثر اختلاف ارتفاع مخزن هم برای مدل بدون شیر برگشت از 2 متر و مدل با شیر برگشت از 4 متر بیش­تر نشود و بهتر است قطر شلنگ مکش از 1 اینچ کمتر نباشد. پس به صورت کلی پمپ EX75 می­تواند زمانی که دبی مناسبی مورد نیاز دارید و منبع DC در دسترس­‌تان است و پمپ لازم نیست به صورت مداوم تحت بار قرار گیرد و همچنین محیطی که می­خواهید پمپ را به کار بگیرید خطر اشتعال و انفجار دارد، گزینه مناسبی باشد. در ضمن با توجه به محصولات گسترده شرکت PIUSI می­توان این پمپ را با لیتر شمار، نازل و … همین شرکت به کار گرفت که از لحاظ اتصالات و کالیبراسیون با یکدیگر کاملا هماهنگ هستند.

اشتراک گذاری :
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
  • بهادر اسمائیلی 17 تیر 1402 / 7:20 ب.ظ

    سلام واقعا سپاسگزارم از دقت و دقیق بودن مقالات سایت اینرژی.خداقوت و خسته نباشید میگم

  • محسنی 5 بهمن 1401 / 12:01 ب.ظ

    با تشکر از مقاله جامعتون. لیست قیمت هم بهتر بود داخل مقاله گذاشته می شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


محصولات
مقالات