حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دومین رویداد ملی نواوری باز ملاصدرا در حوزه نوآوری باز در صنعت و بمنظور حل مسائل و مشکلات این حوزه و همچنین کمک به توسعه ایده های نو در تجاری سازی تکنولوژی و محصولات بخش صنعت برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این رویداد خرداد 1402 و در شهر شیراز خواهد بود. از جمله ارگانهایی که حامی این رویداد هستند می توان به همراه اول، دانشگاه خواجه نصیرالدین توسی، شهرداری شیراز، دانشگاه شیراز، صا ایران و … اشاره نمود. مجموعه اینرژی نیز در راستای حمایت از شرکتهای دانش بنیان اقدام به اطلاع رسانی این رویداد نموده است.

صنایع حاضر در رویداد ملی نواوری باز ملاصدرا

  1. صنعت نفت و پتروشیمی
  2. صنایع مرتبط با علم و فناوری IT/ICT
  3. صنایع مرتبط با حوزه الکترونیک، میکروالکترونیک، مخابرات، برق
  4. صنایع مرتبط با مهندسی مکانیک و دریایی
  5. صنایع مرتبط با حوزه خودرو
  6.  صنایع مرتبط با صنعت معدن

بخش های رویداد ملی نواوری باز ملاصدرا

این رویداد در چهار بخش زیر اجرا خواهد شد:    

1- بخش نوآوری باز (حل مسئله و چالش فناوری)

در رویداد ملی نواوری باز ملاصدرا، از شرکت های دانش بنیان و فناور دعوت به عمل می آید تا در حل مسائل و چالش های پیشرو صنعت کمک کنند. همچنین ایده های نو که در این رویداد ارائه می شود، به تجاری سازی تکنولوژی و محصولات بخش صنعت می تواند کمک فراوانی کند. در این قسمت از همایش براساس مسائل و چالش های مطرح شده از سوی بخش صنعت برگزار می گردد و اطلاعات مربوط به این بخش از هم اکنون در لینک زیر قابل دسترسی است.

2- بخش گام معکوس (Reverse Pitch)

این قسمت در روز برگزاری رویداد ملی نواوری باز ملاصدرا ارائه می شود که در آن مدیران حوزه صنعت در موضوعات مخنلف حوزه  ICT و هوشمندسازی اقدام به ارائه نیازهای خود کرده و شرکتها و تیم های دانش بنیان و فناور می توانند در جلسات B2B مذاکره کنند و در اخذ پروژه های صنعتی بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

3- بخش تامین نیروی متخصص

این بخش با فرایند جذب نیروی متخصص در حوزه صنعت ارتباط دارد که به خواست قسمت های مختلف صنعتی کشور در حوزه های ICT و فناوری به رویداد ملی ملاصدرا اضافه گردیده است. این مساله اهمیت جذب نیروی متخصص را در پیشبرد اهداف مربوط به نوآوری در کشور را نشان می دهد.

4- بخش نشست های نوآوری

در هنگام اجرای رویداد ملی نواوری باز ملاصدرا، اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت در زمینه های مختلف نوآوری و خلاقیت به همراه پنل های گفتگو با مشارکت متخصصین برتر حوزه نوآوری ایران، خواهد شد.
محصولات
مقالات